-

اصول بازاريابي داده محور


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786005253696

نوبت چاپ 1 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :238

سال انتشار: 1394

قيمت :1600000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :1600000 ريال




کد کتاب:135282    محل کتاب:F28/7
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


كتاب حاضر، با معرفي 15 معيار كليدي اندازه‌گيري بازاريابي، اشاره به موانع موجود در مسير اجرا و ارائه مثال‌هاي تشريحي از سازمان‌هاي كوچك و بزرگ دنيا، بازاريابان را از مراحل ابتدايي بسترسازي و فراهم كردن پيش‌زمينه موردنياز تا اندازه‌گيري و جمع‌آوري نتايج و تحليل داده‌ها ياري مي‌كند. هر بخش بازاريابي براي رسيدن به نتايج قابل‌قبول سازمان خود تحت‌فشار است. برخي موفق مي‌شوند و برخي نمي‌شوند. اين كتاب نشان مي‌دهد كه در اين حيطه پراهميت، اما پر سوءتفاهم، كدام عوامل اثربخش هستند و كدام‌ها نيستند.