توضیحات درباره کتاب
كتاب حاضر، با معرفي 15 معيار كليدي اندازهگيري بازاريابي، اشاره به موانع موجود در مسير اجرا و ارائه مثالهاي تشريحي از سازمانهاي كوچك و بزرگ دنيا، بازاريابان را از مراحل ابتدايي بسترسازي و فراهم كردن پيشزمينه موردنياز تا اندازهگيري و جمعآوري نتايج و تحليل دادهها ياري ميكند. هر بخش بازاريابي براي رسيدن به نتايج قابلقبول سازمان خود تحتفشار است. برخي موفق ميشوند و برخي نميشوند. اين كتاب نشان ميدهد كه در اين حيطه پراهميت، اما پر سوءتفاهم، كدام عوامل اثربخش هستند و كدامها نيستند.