-

هوش استراتژيك، هوش تجاري، هوش رقابتي و مديريت دانش: چگونه سازمانها مي‌توانند فرآيند تصميم‌گيري خود را بهبود بخشند؟

Strategic intelligence: business intelligence, competitive intelligence and knowledge management


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789648703771

نوبت چاپ 2 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :240

سال انتشار: 1394

قيمت :1000000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :1000000 ريال




کد کتاب:119733    محل کتاب:-F28/2
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


«هوش استراتژيك»، تركيب انواعي از هوش براي ايجاد ارزش افزوده اطلاعات و دانش در راستاي تصميم‌گيري استراتژيك سازماني است. اين هوش اغلب در ارتش يا جهان دفاعي براي بزرگ جلوه دادن اطلاعات و دانش، استفاده مي‌شود و اغلب از هوش تاكتيكي يا عملياتي قابل تفكيك است. هوش استراتژيك، در كسب و كار نيز همان معني را دارد كه در ابزار هوشمند ارتش متعارف است، اما نقش اصلي آن تأكيد در چگونگي بهتر بودن موقعيت سازمان در كنترل آينده، چالش‌ها و فرصت‌هايي است كه موفقيت سازمان را افزايش مي‌دهد. كتاب حاضر، كه شرحي پيرامون شناخت هوش استراتژيك است، در دو بخش تدوين گرديده كه بخش نخست آن شامل مباحث مديريت دانش (KM)،‌ هوش تجاري (BI) و هوش رقابتي(CT) است و در نهايت به هوش استراتژيك ختم مي‌شود. بخش دوم كتاب از مطالعاتي موردي تشكيل شده است كه متخصصان در زمينه‌هاي CI, BI, KM انجام داده‌اند.