-

هوش استراتژيك، هوش تجاري، هوش رقابتي و مديريت دانش: چگونه سازمانها مي‌توانند فرآيند تصميم‌گيري خود را بهبود بخشند؟

Strategic intelligence: business intelligence, competitive intelligence and knowledge management


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789648703771

نوبت چاپ 2 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :240

سال انتشار: 1394

قيمت :700000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :700000 ريال




کد کتاب:119733    محل کتاب:-F28/2
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


«هوش استراتژيک»، ترکيب انواعي از هوش براي ايجاد ارزش افزوده اطلاعات و دانش در راستاي تصميم‌گيري استراتژيک سازماني است. اين هوش اغلب در ارتش يا جهان دفاعي براي بزرگ جلوه دادن اطلاعات و دانش، استفاده مي‌شود و اغلب از هوش تاکتيکي يا عملياتي قابل تفکيک است. هوش استراتژيک، در کسب و کار نيز همان معني را دارد که در ابزار هوشمند ارتش متعارف است، اما نقش اصلي آن تأکيد در چگونگي بهتر بودن موقعيت سازمان در کنترل آينده، چالش‌ها و فرصت‌هايي است که موفقيت سازمان را افزايش مي‌دهد. کتاب حاضر، که شرحي پيرامون شناخت هوش استراتژيک است، در دو بخش تدوين گرديده كه بخش نخست آن شامل مباحث مديريت دانش (KM)،‌ هوش تجاري (BI) و هوش رقابتي(CT) است و در نهايت به هوش استراتژيک ختم مي‌شود. بخش دوم کتاب از مطالعاتي موردي تشکيل شده است که متخصصان در زمينه‌هاي CI, BI, KM انجام داده‌اند.