-

بازاريابي صنعتي


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786009063536

نوبت چاپ 7 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :416

سال انتشار: 1403

قيمت :2400000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :2400000 ريال




کد کتاب:124205    محل کتاب:B34/3------------F28/6
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


مفهوم بازارهاي صنعتي هم در سطح ملي و هم در سطح جهاني، قابل طرح است. اين بازارها شامل سازمان‌هاي تجاري، غيرانتفاعي و دولتي است. ويژگي‌ بازارهاي صنعتي، از قبيل تقاضاي مشتق‌شده، نوساني و برانگيزاننده و حساسيت قيمت باعث شده كه مفهوم بازاريابي صنعتي نسبت به بازاريابي مصرفي متفاوت گردد. به عقيدة نگارندگان بين مفهوم بازاريابي صنعتي و زنجيرة تامين ارتباط تنگاتنگي وجود دارد و بايد در تحليل بازارهاي صنعتي، مفهوم و جايگاه زنجيرة تامين نيز مورد توجه قرار گيرد. در كتاب حاضر ضمن بيان ماهيت بازاريابي صنعتي، مباحثي نظير رفتار مصرف‌كننده و برنامه‌ريزي استراتژيك در بازارهاي صنعتي، استراتژي توزيع صنعتي، مديريت نيروي فروش صنعتي، و تجارت الكترونيكي در بازارهاي صنعتي مطرح شده است.