توضیحات درباره کتاب
مفهوم بازارهاي صنعتي هم در سطح ملي و هم در سطح جهاني، قابل طرح است. اين بازارها شامل سازمانهاي تجاري، غيرانتفاعي و دولتي است. ويژگي بازارهاي صنعتي، از قبيل تقاضاي مشتقشده، نوساني و برانگيزاننده و حساسيت قيمت باعث شده كه مفهوم بازاريابي صنعتي نسبت به بازاريابي مصرفي متفاوت گردد. به عقيدة نگارندگان بين مفهوم بازاريابي صنعتي و زنجيرة تامين ارتباط تنگاتنگي وجود دارد و بايد در تحليل بازارهاي صنعتي، مفهوم و جايگاه زنجيرة تامين نيز مورد توجه قرار گيرد. در كتاب حاضر ضمن بيان ماهيت بازاريابي صنعتي، مباحثي نظير رفتار مصرفكننده و برنامهريزي استراتژيك در بازارهاي صنعتي، استراتژي توزيع صنعتي، مديريت نيروي فروش صنعتي، و تجارت الكترونيكي در بازارهاي صنعتي مطرح شده است.