-

روشهاي كاربردي بازاريابي خدمات بانكي براي بانكهاي ايراني


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9647119135

نوبت چاپ 4 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :271

سال انتشار: 1384

قيمت :30000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :30000 ريال




کد کتاب:113305    محل کتاب:-F29/4
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


بحث آغازين كتاب درباره بازاريابي بانكي در ايران و ويژگي‌هاي خدمات بانكي است كه در آن موضوعاتي از اين دست مطرح مي‌گردد :مشكلات مديريتي و بازاريابي، ويژگي‌هاي خدمات و خدمات بانكي، ارتباط خريدار و فروشنده، عدم امكان ذخيره‌سازي و انبار كردن خدمات و بي ثباتي كيفيت خدمات .نويسنده در فصل دوم با عنوان مشتري‌گرايي "از انگيزه‌ها و نيازهاي مالي مشتريان بانك‌ها، نيز استراتژي‌هاي مهم مشتري‌گرايي سخن به ميان مي‌آورد .در فصل سوم، موضوع كيفيت و عرضه خدمات به مشتريان بررسي مي‌شود .افزون بر آن مولف به جديدترين قلمرو بازاريابي اشاره مي‌كند .ديگر مباحث كتاب عبارت‌اند از :مشتريان كليدي، آميخته بازاريابي خدمات، استراتژي‌هاي محصول، استراتژي‌هاي قيمت، استراتژي‌هاي مكان، استراتژي‌هاي ترفيع، استراتژي‌هاي مربوط به كاركنان، و استراتژي‌هاي مربوط به دارايي .