توضیحات درباره کتاب
اين كتاب حاوي مباحثي است در خصوص فروشگاهها و واحدهاي خرده فروشي. (گفتني است كه خرده فروشي يك فعاليت تجاري است كه براساس فروش مستقيم كالا و خدمات به منظور رضايتمندي و مصرف نهايي مشتريان تعريف ميشود).عناوين فصلهاي كتاب بدين قرار است: اصول استراتژي فروشگاهي و خردهفروشي؛ استراتژي ارتباطات مشتري در بخش فروشگاهي؛ استراتژي مالي در واحدهاي فروشگاهي و خرده فروشيها؛ اصول مكانيابي فروشگاهي؛ مديريت فروشگاه (اداره و كنترل فروشگاه)؛ كسري و مغايرت كالاها در فروشگاهها؛ فروشگاههاي زنجيرهاي كارفور استراتژيها و برنامههاي عملياتي؛ شاخصها و معيارهاي يك فروشگاه زنجيرهاي مطلوب.