-

روان‌شناسي تبليغات: باتاكيد بر تبليغ ديني


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789647788786

نوبت چاپ 8 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :446

سال انتشار: 1400

قيمت :3000000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :3000000 ريال




کد کتاب:158302    محل کتاب:F29/4--------B3/1
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


دانش تبليغات در ذيل عنوان ارتباطات و نيز روان‌شناسي اجتماعي جايگاه مستقلي را به خود اختصاص داده و مطالب بسياري درباب آن منتشرشده است كه آن را به عنوان دانشي شخصي معرفي مي‌نمايد. بديهي است كه تبليغات براي موفق بودن و يا يافتن پاسخ‌هاي محلي براي پرسش‌هايي از جمله اهداف تبليغات چيست؟ چه ابزارهايي براي تبليغ قابل استفاده است؟ و مخاطبان اصلي در تبليغ چه كساني هستند؟ از رشته‌هاي مختلف علوم انساني از جمله روان‌شناسي سود مي‌جويد. بسياري از شاخه‌هاي روان‌شناسي در تبليغات كاربرد دارند، مانند روان شناسي شايعه، روان‌شناسي فيزيولوژيك، روان‌شناسي انگيزش و هيجان و... نگارنده در اين كتاب كاربرد روان‌شناسي‌ را در تبليغات به همراه ديدگاه‌هاي ديني به بحث مي‌گذارد و مباحثي هم‌چون اركان پيام‌رساني (ابزار، پيام‌دهنده، پيام‌گيرنده و پيام)، ضرورت و جايگاه تبليغات، ابزارهاي تبليغات (رسانه‌ها و كانال‌ها)، ويژگي‌هاي روان‌شناسي مبلغ، تكينك‌هاي روان‌شناسي كاربردي، زمينه‌هاي ارسال و دريافت پيام و... را مطرح مي‌سازد.