توضیحات درباره کتاب
در هر تجارتي سه نام و سه برند وجود دارد: نام صاحبان برند، نام شركت و نام محصول. در بسياري از موارد نام صاحبان شركتها به اندازهاي بزرگ و توسعه يافته ميشوند كه شانه به شانه با شركت و محصول خود در جهت رشد و توسعهي شركت و محصول سهيم هستند. استيو جابز (اپل)، كنراد هيلتون (هيلتون)، بيل گيتس (مايكروسافت)، ليويي كارتيه (كارتيه) و صدها نام ديگر. تمام اين افراد باعث ساخت و توسعهي شركتهاي خود شدهاند كه حاصل آن شهرت و كسبوكارهاي ميلياردي است. اين همان قدرتي است كه نام شما هم ميتواند داشته باشد؛ اگر با دانش و آگاهي، برندينگ درست، بازاريابي درست و بالاتر از همه، استمرار و پايداري از آن پشتيباني كنيد. برند فردي اگر هوشمندانه ساخته شود، بخشي از دارايي ارزشمندي است كه هيچ كس ديگري نميتواند در ذهن مخاطبان، با آن رقابت كند. كتاب «برند خودت باش» گام به گام فرآيند ساخت يك برند فردي كارآمد را توضيح ميدهد و احساسي بسازيد، ابزارهايي با كيفيت برندسازي بيافرينيد و يك جريان كاري مداوم و درآمدزا ايجاد كنيد. فراموش نكنيد خودتان برند هستيد.