توضیحات درباره کتاب
كتاب حاضر، آموزش قصهگويي مؤثر و دلنشين در دنيايي است كه همه قصه ميگويند. دانلد ميلر، چارچوب هفتبخشي خودش را با الهام از فيلمها و قصههاي موفق شكل داده است و تاكنون به بسياري از برندها كمك كرده با شفافيت و وضوح قصهشان را به گوش مشتري برسانند و نقشي پررنگ در دنياي كسبوكار ايفا كنند. ميلر با اشاره به اهميت ارتباط با مشتري از راه قصهگويي، تكيه كتابش را بر راهكاري طلايي ميگذارد و راهنماي گامبهگامي براي ساخت قصهاي ارائه ميدهد كه در آن بهجاي برند، مشتري قهرمان اصلي است. بدون بهكارگيري اين راهكار پيشنهادي، قصهاي ويرايش نشده خواهيم داشت كه هياهوي شاخ و برگهاي زائد و اشتباههاي نگارشياش، توجه و تمركز مخاطب را از ماجراي اصلي پرت ميكند. نشر اطراف در مجموعه «روايت در كسبوكار» پيشتر كتاب بهترين قصهگو برنده است را به مخاطبان عرضه كرده است