-


مديريت راهبردي در هنر


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789641906179

نوبت چاپ 1 -

تعداد صفحات :517

سال انتشار: 1397

قيمت :550000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :550000 ريال




کد کتاب:144833    محل کتاب:-F16/5
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


كتاب حاضر، بر اهميت نوآوري و كارآفريني در هنر، كه دو بردارِ مهم در مديريتِ راهبردي محسوب مي‌شوند، تأكيد دارد. همچنين به مديريتِ راهبرديِ يك سازمان هنري در قالبِ مديريت و كنترل تغييرات مي‌پردازد كه به‌واسطۀ عملكردهاي كارآفرينانه و تفكر نوآورانه و به‌منظور دست‌يابي به اهداف بلندمدت در نظامِ تعاملي موجود ميان سازمان و محيط آن صورت مي‌گيرد و يكي از منابع كاربردي موردنيازِ اكنونِ نهادها و سازمان‌هاي فرهنگي – هنري است.كتاب حاضر، بر اهميت نوآوري و كارآفريني در هنر، كه دو بردارِ مهم در مديريتِ راهبردي محسوب مي‌شوند، تأكيد دارد. همچنين به مديريتِ راهبرديِ يك سازمان هنري در قالبِ مديريت و كنترل تغييرات مي‌پردازد كه به‌واسطۀ عملكردهاي كارآفرينانه و تفكر نوآورانه و به‌منظور دست‌يابي به اهداف بلندمدت در نظامِ تعاملي موجود ميان سازمان و محيط آن صورت مي‌گيرد و يكي از منابع كاربردي موردنيازِ اكنونِ نهادها و سازمان‌هاي فرهنگي – هنري است.