توضیحات درباره کتاب
كتاب حاضر، بر اهميت نوآوري و كارآفريني در هنر، كه دو بردارِ مهم در مديريتِ راهبردي محسوب ميشوند، تأكيد دارد. همچنين به مديريتِ راهبرديِ يك سازمان هنري در قالبِ مديريت و كنترل تغييرات ميپردازد كه بهواسطۀ عملكردهاي كارآفرينانه و تفكر نوآورانه و بهمنظور دستيابي به اهداف بلندمدت در نظامِ تعاملي موجود ميان سازمان و محيط آن صورت ميگيرد و يكي از منابع كاربردي موردنيازِ اكنونِ نهادها و سازمانهاي فرهنگي – هنري است.كتاب حاضر، بر اهميت نوآوري و كارآفريني در هنر، كه دو بردارِ مهم در مديريتِ راهبردي محسوب ميشوند، تأكيد دارد. همچنين به مديريتِ راهبرديِ يك سازمان هنري در قالبِ مديريت و كنترل تغييرات ميپردازد كه بهواسطۀ عملكردهاي كارآفرينانه و تفكر نوآورانه و بهمنظور دستيابي به اهداف بلندمدت در نظامِ تعاملي موجود ميان سازمان و محيط آن صورت ميگيرد و يكي از منابع كاربردي موردنيازِ اكنونِ نهادها و سازمانهاي فرهنگي – هنري است.