-

بازاريابي به زبان آدميزاد

Marketing for dummies


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789644081934

نوبت چاپ 8 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :480

سال انتشار: 1400

قيمت :1550000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :1550000 ريال




کد کتاب:129719    محل کتاب:F30/5
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


موضوع كتاب حاضر، راهكارهاي عملي دربارة بازاريابي و پيشرفت كاري در زمينه فروش و دستيابي به حداكثر فروش است. اين كتاب حاوي نكات، ايده‌هاي عملي و تجربيات بسياري است كه به فعالان عرصه بازرگاني راه حل‌هايي را براي تاثير بر سرعت فروش مي‌آموزد. در فصل‌هاي اول و دوم، چگونگي ايجاد يك برنامه كارآمد و مؤثر براي بازاريابي موفق و راهبردهاي قومي و تهاجمي در اين برنامه‌ها شرح داده مي‌شوند. در ادامه، راه‌هاي عملي كردن اين راهبرها آموزش داده مي‌شود و سپس مهارت‌هاي ضروري براي يك بازارياب موفق اعم از مهارت‌هاي رقابتي و ارتباطي توضيح داده مي‌شود. همچنين نقش‌ و جايگاه تبليغات و عناصر جايگزين آن‌ها نيز توضيح داده مي‌شود. اين كتاب براي مديران و كارمندان سازمان‌هاي بزرگ كه روي طرح‌ها، برنامه‌ها، حمل و نقل محصولات، فعاليت‌هاي تبليغاتي، محصولات چاپي و... كار مي‌كنند نيز مناسب است.