توضیحات درباره کتاب
كتاب حاضر به منظور مطالعة دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتراي مديريت بازاريابي، مديريت فناوري و مديريت فناوري اطلاعات در موضوع مديريت ارتباط با مشتريان نوشته شده است. بدين ترتيب در كتاب پس از آشنايي با مفهوم مديريت ارتباط با مشريان، مدل زنجيرة ارزشي مديريت ارتباط با مشتريان ارائه ميشود. اين مدل داراي پنج مرحلة اصلي است كه از طريق آن سازمانها ميتوانند روابط سودآوري را با مشتريان خود برقرار كنند. اين مراحل عبارتاند از: تحليل مجموعة مشتريان، آشنايي و ارتباط صميمي با مشتري، توسعة شبكه و توسعة پيشنهاد ارزش و مديريت دورة عمر مشتري. در اين كتاب هر يك از مراحل ذكر شده در فصلهاي جداگانه مورد بررسي قرار گرفته است.