توضیحات درباره کتاب
اثر حاضر، كتاب چهارم از مجموعة «بازاريابي» است كه با هدف عرضه و تبيين چهارچوبي جهت مديريت و تصميمگيري در مورد معرّفي محصولات جديد به بازار نگارش يافته است. ارائة محصولات جديد به بازار، يكي از استراتژيهاي اصلي رشد در بازاريابي است. در اين پژوهش، چگونگي تدوين چشمانداز براي توسعة محصولات جديد، مفهوم استراتژي پلتفورم محصول به عنوان بناي توسعة محصولات جديد و مفهوم استراتژي خطّ محصول، توضيح داده شده است. نگارنده، همچنين فرايند توسعة محصول جديد را تشريح كرده و محور تمايز و دستيابي به تمايز پايدار را بررسي كرده است. مبحث پاياني اثر، تشريح و تبيين استراتژيهاي ورود به بازار از منظر زمان است. كتاب حاضر، براي مطالعة مديران بازاريابي، مديران محصول، مديران برند، صاحبان كار، دانشجويان و علاقهمندان به اين حوزه مفيد خواهد بود.