-

بازاريابي خدمات بانكي

banking services Marketing


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786001970344

نوبت چاپ 2 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :236

سال انتشار: 1394

قيمت :1200000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :1200000 ريال




کد کتاب:124374    محل کتاب:-B3/2
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


موضوع اثر حاضر، بررسي و تحليل بازاريابي در نظام بانکي است. امروزه، به دليل گسترش روزافزون خدمات بانکي و پيشرفت صنعت بانکداري، رقابت در اين عرصه بسيار زيادشده و در اين راستا، بازاريابي يکي از راهکارهاي مناسب در اين عرصه است. شناخت ارتباطات و تعامل بين سيستم بازاريابي و سيستم‌هاي ديگر بانکداري، نقش مهمّي در اين زمينه دارد. اثر حاضر، با چنين رويکردي در دوازده فصل تدوين شده است. کليات بازاريابي در بانک‌ها، جايگاه‌يابي در بانکداري، بخش بندي و بازار و تعيين مشتريان هدف، مديريت ارتباط با مشتري، باشگاه مشتريان، تبليغات و بانکداري اسلامي، از جمله محورهاي اصلي مورد مطالعه در اين پژوهش هستند.