-

هيجان و منطق در رفتار مصرف‌كننده

Emotion and reason in consumer behavior


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786005253405

نوبت چاپ 2 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :218

سال انتشار: 1396

قيمت :550000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :550000 ريال




کد کتاب:124526    محل کتاب:-B24/2-B24/2-F32/6
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


موضوع اين كتاب، بررسي نقش «هيجان و منطق» در رفتار مصرف‌كنندگان از منظر علم روان‌شناسي است. پژوهش حاضر، با هدف توصيف علل منطقي و هيجاني رفتار مصرف‌كنندگان در انتخاب يك يا چند گزينه (يا به عبارت دقيق‌تر «نام تجاري») از ميان حق انتخاب‌هاي فراوان تدوين شده است. نويسنده در اين اثر سعي دارد، برخي از علل احساسي و منطقي انتخاب محصول از طرف مصرف‌كنندگان و چگونگي پردازش پيام‌هاي تبليغاتي از سوي آنان را توضيح داده و نشان دهد كه چگونه اين نيروهاي انگيزشي بر بخش‌هاي مختلف بازاريابي مانند ميزان وفاداري بر برند، سهم از بازار و مارجين فروش بالاتر تأثير مي‌گذارد. وي در اين راستا روابط پيچيدة بين هيجان، منطق و رفتار مصرف كننده نسبت به آن‌ها و نيز رابطة هيجان و منطق با ديگر مباحث مهم مانند مشاركت، يادگيري، ريسك متصوّر شده و اعتماد را هم توصيف مي‌كند و رهنمودهايي در زمينة رفتار مصرف كننده در اختيار مخاطب قرار مي‌دهد.