توضیحات درباره کتاب
موضوع اين کتاب، شرح و معرّفي گونهاي جديد از بازاريابي است. اثر حاضر، با الهام از مکاتب معنوي و انساني موجود در زندگي مشرق زمين و با هدف تلفيق آن با علم روز بازاريابي و ارائة مفاهيمي جديد در تعاملات اقتصادي و بازاريابي با تأکيد بر انسان مداري و معنويت تدوين شده است. کتاب، مشتمل بر سه بخش کليدي است. در بخش نخست، روندهاي کليدي کسب و کار که ملزومات بازاريابي استاندارد را شکل داده و بنايي براي نسخة سوم بازاريابي هستند به اختصار بيان شدهاند. در بخش دوم، چگونگي عرضة رسالت، مأموريت و ارزشهاي شرکتي به سهامداران مهم، مصرف کنندگان، کارکنان و شرکاي اصلي شرح داده شده است. در بخش پاياني، تفکّرات سهامداران در خصوص اجرا و پيادهسازيهاي مختلف نسخة سوم بازاريابي براي حل مسائل جهاني و چگونگي مداخله شرکتها از طريق اجراي مدل کسب و کار انسانمدار در اين مسائل شرح داده شده و 10 ايدة کليدي نسخة سوم بازاريابي با مثالهاي منتخبي از شرکتهايي که مفاهيم مدل کسب و کار را ميپذيرند، معرّفي گرديده است.