-

نسخه‌ي سوم بازاريابي: از محصول به مشتريان و به روح انساني

Marketing 3.0: from products to customers to the spirit


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786005253436

نوبت چاپ 2 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :202

سال انتشار: 1393

قيمت :100000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :100000 ريال




کد کتاب:124521    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


موضوع اين کتاب، شرح و معرّفي گونه‌اي جديد از بازاريابي است. اثر حاضر، با الهام از مکاتب معنوي و انساني موجود در زندگي مشرق زمين و با هدف تلفيق آن با علم روز بازاريابي و ارائة مفاهيمي جديد در تعاملات اقتصادي و بازاريابي با تأکيد بر انسان مداري و معنويت تدوين شده است. کتاب، مشتمل بر سه بخش کليدي است. در بخش نخست، روندهاي کليدي کسب و کار که ملزومات بازاريابي استاندارد را شکل داده و بنايي براي نسخة سوم بازاريابي هستند به اختصار بيان شده‌اند. در بخش دوم، چگونگي عرضة رسالت، مأموريت و ارزش‌هاي شرکتي به سهامداران مهم، مصرف کنندگان، کارکنان و شرکاي اصلي شرح داده شده است. در بخش پاياني، تفکّرات سهامداران در خصوص اجرا و پياده‌سازي‌هاي مختلف نسخة سوم بازاريابي براي حل مسائل جهاني و چگونگي مداخله شرکت‌ها از طريق اجراي مدل کسب و کار انسان‌مدار در اين مسائل شرح داده شده و 10 ايدة کليدي نسخة سوم بازاريابي با مثال‌هاي منتخبي از شرکت‌هايي که مفاهيم مدل کسب و کار را مي‌پذيرند، معرّفي گرديده است.