توضیحات درباره کتاب
نويسنده در اين کتاب به معرفي فناوريهاي نوين مؤثر در موفقيت کسب و کار ميپردازد. اين معرفي در قالب ۴۲ قانون در پنج زيرگروه «اعتماد به نفس»، «اثر شخصيت مثبت»، «اجراي برجسته»، «ارتباط پويا» و «رقابت بين فردي» ارائه ميشود. همچنين نويسنده در اين کتاب در زمينة روشهاي موفقيت در کسب و کار و فروش به موارد شخصي از قبيل نحوة جذب مشتريان و راههّاي تکميل آن و نيز نحوة ارائة يک سخنراني ايدهآل نيز اشاره ميکند. به علاوه وي اطلاعات کاملي نيز دربارة کاربرد فناوريهاي روز همچون سايتهاي اينترنتي مرتبط با کسب و کار در موفقيت شغلي ارائه ميکند.