توضیحات درباره کتاب
کتاب حاضر به منظور مطالعة دانشجويان کارشناسي ارشد و دکتراي مديريت بازاريابي، مديريت فناوري و مديريت فناوري اطلاعات در موضوع مديريت ارتباط با مشتريان نوشته شده است. بدين ترتيب در کتاب پس از آشنايي با مفهوم مديريت ارتباط با مشريان، مدل زنجيرة ارزشي مديريت ارتباط با مشتريان ارائه ميشود. اين مدل داراي پنج مرحلة اصلي است که از طريق آن سازمانها ميتوانند روابط سودآوري را با مشتريان خود برقرار کنند. اين مراحل عبارتاند از: تحليل مجموعة مشتريان، آشنايي و ارتباط صميمي با مشتري، توسعة شبکه و توسعة پيشنهاد ارزش و مديريت دورة عمر مشتري. در اين کتاب هر يک از مراحل ذکر شده در فصلهاي جداگانه مورد بررسي قرار گرفته است.