-

لغزش برند: فاصله‌ي بين پيش‌بيني و واقعيت برند، لغزش بين استراتژي كسب و كار و تجربه‌ي مشتري

The brand gap


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786005253252

نوبت چاپ 2 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :200

سال انتشار: 1395

قيمت :125000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :125000 ريال




کد کتاب:124520    محل کتاب:-F32/6
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


نگارنده در کتاب حاضر، با استفاده از زبان بصري، نخستين تئوري يکپارچة پرندينگ را ارائه داده است، وي با شرح و بيان پنج قانون به شرکت‌ها کمک مي‌کند تا شکاف بين تئوري برند و عمليات اجرايي آن را پر کنند که عبارت‌اند از: متمايز بودن، همکاري و تشريک مساعي داشتن، نوآوري کردن، اعتبار بخشيدن و فرهنگ‌سازي کردن.