توضیحات درباره کتاب
نويسنده در اين کتاب، دربارة چگونگي تجارت موفق در قرن 21 صحبت ميکند و به مخاطبان خود ميآموزد که با تغيير نگرش ميتوان در هر حوزة کاري موفق بود. وي در اين راستا بينش ضروري براي کسب خلاقيت و سازندگي؛ جهتيابي صحيح و مهارتهاي رهبري را ارائه ميکند و يک الگوي تجاري را با عنوان «بازاريابي شبکهاي» به منظور رسيدن به دارايي مورد قبول شرح ميدهد. نويسنده معتقد است بازاريابي شبکهاي در قالب يک شبکة وسيع، فرصتهاي يکساني را در اختيار بازاريان (چه زن و چه مرد) قرار ميدهد. در اين سيستم هر کسي ميتواند ثروتش را با ديگران به اشتراک بگذارد و درآمدي کلان به دست آورد. شايان ذکر است در کتاب، شيوة اجرايي کردن اين الگو بازگو ميشود.