-

مشتري‌مداري و موفقيت در فروش

Customer orientation & success in sale


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786009026180

نوبت چاپ 2 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :96

سال انتشار: 1391

قيمت :35000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :35000 ريال




کد کتاب:124034    محل کتاب:B25/1----------F31/4
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


دنياي پرتلاطم امروزي، بازارهاي رقابتي موجود و نيازها و خواسته‌هاي متنوع و شعور مشتريان و مصرف‌كنندگان، علم مديريت بازاريابي را به سمت ريزبيني و قدرت نظر سوق مي‌دهد. مشتري‌مداري در وهلة اول يك اعتقاد است، باور به اين كه مشتري و بازار تعيين‌كننده است، فضاي پرتلاطم رقابتي امروز، تغييرات سريع مولفه‌هاي محيطي و پيشرفت فن‌آوري موجبات ضرورت مشتري‌مداري را فراهم مي‌آورد و آن را به يك اجبار تبديل مي‌كند. در اين كتاب به طور مختصر نسخه‌اي نسبتا عمومي براي سازمان‌ها ارائه شده و اطلاعات كاربردي و علمي به مخاطبان به خصوص مديران، بازاريابان و فروشندگان در دو بخش «مشتري‌مداري» و «موفقيت در فروش» به زبان ساده بيان شده است.