-

و چنين گفت كاتلر


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789647092999

نوبت چاپ 1 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :0

سال انتشار: 1389

قيمت :45000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :45000 ريال




کد کتاب:119218    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


بازاريابي بيشتر تخصص و مهارت است تا يك هنر. كليدهاي استراتژي موفق بازاريابي عبارت‌انداز: تمركز، جانمايي در بازار و تمايز. شركت بايد بازار هدف خود را به دقت تعريف كرده و مهم‌ترين مزيت خود را به اطلاع بازار هدف برساند. اين مزيت همان جايگاه شركت در مقايسه با رقباست و بالاخره بايد نقطة تمايز خود را در مقايسه با رقبا پيدا كند. تمايزي كه به سادگي قابل كپي شدن باشد. در اين كتاب نگارنده بازاريابان را به عنوان اقتصاددانان بازار مي‌شناسد و بازاريابي را حرفه‌اي مي‌داند كه تخصصش يافتن نياز مشتري و هنر پاسخ‌گويي درست به نياز و خلق ارزش براي مشتري است. در اين ديدگاه است كه پاي بازاريابي اجتماعي هم به ميان كشيده مي‌شود و هم‌چنين نگارنده بر پايبندي به اخلاق حرفه‌اي در بازاريابي پافشاري مي‌كند. برخي از مطالب كتاب عبارت‌اند از: بازارها و بازاريابي، استراتژي، ابزار، برنامه‌ريزي، ساختار سازماني و كنترل‌هاي بازاريابي.