توضیحات درباره کتاب
فرآيند بازاريابي يا انتخاب، خريد و فروش ملك و ساختمان را ميتوانيم به شش مرحله تقسيم كنيم كه عبارتاند از: در گام اول بايد محيط و بازار ملك و ساختمان و به ويژه شرايط ملك و ساختمان را شناسايي كرده و نيازها و خواستههاي مشتريان را درك كنيم. در گام دوم بايد استراتژي بازاريابي مشتريمداري را طراحي نماييم. گام سوم تهية برنامه بازاريابي است كه از روشهاي برتر ملك و ساختمان را در برابر مشتري قرار ميدهد. گام چهارم برقراري رابطة سودمند با مشتري است، و گام پنجم دريافت ارزش از مشتري و گام ششم عمل به تعهدات است. نگارندگان در اين كتاب مطالبي از اين دست را ارائه ميدهند: رفتار خريداران، استفادهكنندگان و مصرفكنندگان ملك و ساختمان، استراتژيهاي تعديل و مديريت قيمتها، تبليغات و ارتباطات بازاريابي در بازاريابي خريد و فروش ملك، مراحل تدوين سيستم ارتباطي بازاريابي، خطاها و دامهاي خريد و فروش ساختمان و ملك، و تاكتيك و استراتژي جودويي در فروش املاك و ساختمانها.