-

طراحي مراحل لازم براي پياده‌سازي تجارت الكترونيكي به منظور توسعه صادرات كالا و خدمات

Designing the required stages for implementation of electronic commerce for promotion of exports of goods and services


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789644692352

نوبت چاپ 1 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :0

سال انتشار: 1387

قيمت :30000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :30000 ريال




کد کتاب:112457    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


هدف اصلي همه‌ي جوامع، توسعه، بالندگي و تامين امنيت و آسايش شهروندان مي‌باشد. مسلم است كه هيچ جامعه‌اي به تنهايي قادر به تحقق اهداف توسعه نبوده و ناگزير از تامين ارز خارجي از راه تجارت با كشورهاي خارجي (تجارت بين‌المللي) مي‌باشد و به همين دليل، كشورها در برنامه‌هاي توسعه‌ي خود، تاكيد ويژه‌اي بر تجارت بين‌المللي داشته و تامين ارز خارجي از اين طريق، يكي از دغدغه‌هاي اصلي آن‌ها به شمار مي‌رود. با توجه به اين كه صادرات، فرآيند خاص خود را دارد، امروزه در ميدان رقابت، كشورها و شركت‌هايي موفق هستند كه به واسطه‌ي بهره‌گيري از فناوري اطلاعات و به ويژه تجارت الكترونيكي، كارايي، پويايي و سرعت عمل فرآيند صادرات خود را، به صورت قابل ملاحظه‌اي ارتقا بخشيده و با حداقل رساندن مراحل كار، آن را سريع و كم‌هزينه كنند. در كتاب حاضر مطالبي در باب بازرگاني الكترونيكي، صادرات و واردات، بازاريابي، تجارت بين‌الملل، نظريه‌هاي اقتصاد بين‌الملل، فلسفه‌ي پيدايش تجارت الكترونيكي و كاركردهاي مختلف آن، مراحل پياده‌سازي، تجارت الكترونيكي به منظور توسعه‌ي صادرات، توصيه‌هاي سياستي مربوط به شركت‌هاي خصوصي و... به همراه جداول و اشكالي درباره‌ي تجارت الكترونيكي بيان شده است.