توضیحات درباره کتاب
امروزه عملياتي كردن اهداف و استراتژيهاي سازماني و عرضهي نظام مشخص و مدون به منظور جاري ساختن استراتژيها، از چالشهاي مهم مديران و سازمانهاي كشور محسوب ميشود. در اين كتاب، كارت امتيازي متوازن به منزلهي يك سيستم اندازهگيري عملكرد معرفي گرديده و در زمينهي عملياتي كردن استراتژيها بحث شده است. نگارنده در كتاب، اندازهگيري عملكرد و مديريت را در عصر اطلاعات بررسي ميكند و سپس به ضرورت به كارگيري كارت امتيازي متوازن در كسب و كار ميپردازد. در ادامه كسب و كار را از منظر مشتري، منظر مالي، يادگيري و رشد و شاخص فرايند داخلي كسب و كار بررسي ميكند. همچنين ساختارها و استراتژيها را مطرح و به نحوهي دستيابي به تعادل استراتژيك از طريق تدوين استراتژيها با مشاركت كليهي كاركنان سازمان اشاره ميكند. افزون بر اين، اهداف تخصيص منابع، ابتكارات و بودجهبندي را ارزيابي و فرايند يادگيري استراتژيك و عرضهي بازخورد و اجراي برنامهي مديريتي توسط كارت امتيازي متوازن را معرفي ميكند.