توضیحات درباره کتاب
در كتاب حاضر، مهارتهاي بازاريابي نوين (تجارت الكترونيكي) و تاثير تجارت الكترونيكي بر محيط خردهفروشيها و حذف واسطهها خاطرنشان گرديده است. همچنين راهكارهايي را كه خردهفروشيها در مواجهه با اين پديده با آن روبهرو هستند، بررسي گرديده است. برخي مباحث كتاب، عبارت است از: گرايشات مصرف كننده، يادگيري از پيشگامان فروش الكترونيكي، رشد آيندهي خريد الكترونيكي، تست ES (خريد الكترونيكي)، چگونگي واكنش خردهفروشان، فروشگاههاي آينده، جهان در حال تغيير است؛ دارايي به سوي دانايي، بازاريابي در عصر الكترونيكي و موج جديد در خريد الكترونيكي.