-

تبيين نقش و جايگاه نقاط تجاري در توسعه صادرات كالا و خدمات

Role of trade points in export promotion


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789644691584

نوبت چاپ 1 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :0

سال انتشار: 1387

قيمت :35000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :35000 ريال




کد کتاب:112531    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


كتاب حاضر، متضمن اين مباحث است: تبيين نقش و جايگاه صادرات در تجارت بين‌المللي و برنامه‌هاي توسعه‌ي كشورها، تبيين مفهوم، كاركردها، و خدمات يك نقطه‌ي تجاري ايده‌آل، آشنايي با نقش سازمان‌هاي بين‌المللي در برنامه‌ي نقطه‌ي تجاري و جهت‌گيري و برنامه‌هاي آتي آن‌ها، آشنايي با وضعيت و خدمات نقطه‌ي تجاري ايران و نقاط تجاري منتخب ديگر كشورهاي در حال توسعه، تبيين نقش و جايگاه صادرات در جهت‌گيري استراتژيك و برنامه‌هاي توسعه‌ي كشور، بررسي و تبيين نقش نقطه‌ تجاري ايران در توسعه‌ي صادرات غير نفتي كشور، بررسي و تعيين نقاط ضعف و قوت و توسعه‌ي نقطه‌ي تجاري ايران از ديدگاه خبرگان، تحليل SWOT توسعه‌ي نقطه‌ي تجاري ايران، تجزيه و تحليل و انتخاب سمت و سوي استراتژيك توسعه‌ي نقطه‌ي تجاري ايران، تجزيه و تحليل و انتخاب استراتژي‌هاي اصلي توسعه‌ي نقطه‌ي تجاري ايران، و تجزيه و تحليل و انتخاب سياست‌هاي كلان توسعه‌ي نقطه‌ي تجاري ايران.