-
تعداد يافت شده (۱۰۰)
صفحه ۱ از ۸
آثار ترتيبات تجاري ترجيحي در بين كشورهاي عضو اكو بر توسعه تجارت ايران

آثار ترتيبات تجاري ترجيحي در بين كشورهاي عضو اكو بر توسعه تجارت ايران

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

تهيه و تنظيم: سيدعبدالله حسيني

قیمت : ۴۵۰۰۰ ریال

اثر نوسانات نرخ واقعي ارز بر عملكرد صادرات صنايع منتخب ايران

اثر نوسانات نرخ واقعي ارز بر عملكرد صادرات صنايع منتخب ايران

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

نويسنده: حميد ابريشمي - نويسنده: منصور عسگري

قیمت : ۱۵۰۰۰ ریال


اسناد حقوقي سازمان جهاني تجارت: نتايج مذاكرات تجاري چندجانبه دور اروگوئه

اسناد حقوقي سازمان جهاني تجارت: نتايج مذاكرات تجاري چندجانبه دور اروگوئه

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

نويسنده: سازمان‌تجارت‌جهاني - مترجم: مسعود طارم‌سري

قیمت : ۱۰۰۰۰۰ ریال

اصول اندازه‌گيري كارايي و بهره‌وري (علمي - كاربردي)

اصول اندازه‌گيري كارايي و بهره‌وري (علمي - كاربردي)

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

نويسنده: علي امامي‌ميبدي

قیمت : ۲۵۰۰۰ ریال

اقتصاد كلان "كاربردي"

اقتصاد كلان "كاربردي"

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

نويسنده: احمد اخوي

قیمت : ۳۲۰۰۰ ریال


اولويت‌بندي بازارهاي هدف صادراتي و شناسايي موانع حضور در اين بازارها: مطالعه موردي صنايع غذايي

اولويت‌بندي بازارهاي هدف صادراتي و شناسايي موانع حضور در اين بازارها: مطالعه موردي صنايع غذايي

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

گردآورنده: حسن ولدبيگي - ويراستار: محمد برزگري

قیمت : ۲۸۰۰۰ ریال

بررسي آثار جهاني‌شدن اقتصاد بر وضعيت بازار داخلي شكر ايران

بررسي آثار جهاني‌شدن اقتصاد بر وضعيت بازار داخلي شكر ايران

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

تهيه كننده: مريم پيرايه

قیمت : ۱۸۰۰۰ ریال

بررسي اثرات سياست كاهش ارزش پولي بر تراز بازرگاني ايران با كشورهاي طرف عمده تجاري

بررسي اثرات سياست كاهش ارزش پولي بر تراز بازرگاني ايران با كشورهاي طرف عمده تجاري

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

نويسنده: آرش نگاهباني

قیمت : ۱۵۰۰۰ ریال


بررسي تاثير كسب و كار الكترونيكي بر جهش صادراتي: شناسايي اولويت‌هاي بخش صنعت در كشور

بررسي تاثير كسب و كار الكترونيكي بر جهش صادراتي: شناسايي اولويت‌هاي بخش صنعت در كشور

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

تهيه كننده: سعيد فتحي

قیمت : ۱۵۰۰۰ ریال

بررسي مزيت نسبي و اولويت‌بندي بازارهاي هدف صادرات قطعات خودرو ايران

بررسي مزيت نسبي و اولويت‌بندي بازارهاي هدف صادرات قطعات خودرو ايران

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

تهيه كننده: حسن ولي‌بيگي - زيرنظر: اله‌مراد سيف

قیمت : ۳۰۰۰۰ ریال