-


اصول فقه به روش ساده


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786227334159

نوبت چاپ 18 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :434

سال انتشار: 1402

قيمت :2500000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :2500000 ريال




کد کتاب:137816    محل کتاب:-B9/3------F4/8
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


در كتاب «اصول فقه به روش ساده» مباحث اصولي به صورت جامع و كامل و در عين حال به بياني ساده و روان ارائه گرديده است. از ويژگي‌هاي اين كتاب مي‌توان به ذكر مثال‌هاي بسيار زياد حقوقي براي مباحث اصولي كه در طي چند سال تحقيق و تفحص در قوانين و در نهايت دقت جمع‌آوري شده است، اشاره كرد و همين امر موجب برتري و تمايز اين كتاب در مقايسه با ساير كتب اصولي موجود، شده است، از سوي ديگر در پايان هر قسمت نيز خلاصه مطالبي آورده شده است كه در تثبيت و جمع‌بندي مطالب در ذهن دانشجويان محترم سهم به سزايي دارد.
تجربه ثابت كرده است كه بهترين روش مطالعه ي درس اصول فقه براي آزمون وكالت و كارشناسي ارشد اين است كه پس از مطالعه ي هر مبحث تست هاي مربوط به آن نيز پاسخ داده شود تا ذهن دانشجويان و داوطلبان گرامي با شيوه ي طراحي تست و مهم تر از آن باشيوه ي مطالعه ي مباحث آشنا شود، به همين منظور در انتهاي كتاب مجموعه اي از تستهاي آزمون وكالت و كارشناسي ارشد گرد آوري شده است تا دانشجويان محترم پس از مطالعه ي هر مبحث تستهاي مربوط به آن را نيز پاسخ دهند.
اين كتاب در دو جلد تدوين شده است جلد اول به مباحث الفاظ اختصاص دارد و ساير مباحث از جمله امارات، ادله استنباط احكام، اصول عمليه و تعارض ادله در جلد دوم به زودي ارائه خواهد شد.