-

اصول و مباني مديريت بازاريابي

A framework for marketing management


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789642614936

نوبت چاپ 4 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :496

سال انتشار: 1398

قيمت :3120000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :3120000 ريال




کد کتاب:136371    محل کتاب:B3/6--------طبقه 5 ويترين چپ
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


«موفقيت شركت‌ها در اغلب مواقع به توان بازاريابي آن‌ها بستگي دارد. چنانچه تقاضاي كافي براي كالاها و خدمات وجود نداشته باشد تا شركت بتواند از آن سودي حاصل كند، وظايف مالي، عملياتي، حسابداري و ديگر وظايف كسب و كار واقعا اهميتي نخواهند داشت.» كتاب حاضر با هدف آموزش مديريت بازاربابي تأليف شده و چارچوبي مناسب براي گروه‌ها و افراد است تا راهبردهاي خود را با بازار قرن بيست‌و يكم تطبيق دهند. مطالب اثر شامل 7 بخش و 18 فصل است و با تعريف بازاريابي براي قرن بيست‌و يكم شروع مي‌شود و در ادامه، به مطالبي چون توسعه و اجراي راهبردها، شناخت بازارها، تقاضاي بازار و محيط بازاريابي، ايجاد ارزش، رضايت و وفاداري مشتري و ... مي‌پردازد.