توضیحات درباره کتاب
موضوع اين كتاب، شرح مسئوليتهاي اجتماعي شركتها است. در اين نوشتار، ضمن بررسي مسئوليتهاي اجتماعي بنگاههاي اقتصادي به تشريح مديريت كسب و كار و توسعة منابع انساني با تأكيد بر اخلاق حرفهاي و ايفاي دو نقش هم زمان «مدير» و «مربي» براي نيروي كار پرداخته شده است. كتاب، مشتمل بر پنج فصل است كه عناوين آنها عبارتند از: مديريت با نگاه به آينده؛ ترويج مشاركت در سطوح ملي و منطقهاي؛ به حداكثر رساندن تواناييهاي صنعت بخش خصوصي؛ تفكر خلاق، نياز امروز و فردا؛ و ژاپن در قرن بيست و يكم.