-


برنامه‌ريزي رسانه‌هاي تبليغاتي (با رويكردي به مديريت نام تجاري)

Advertising media planning: a brand management approach


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786005253115

نوبت چاپ 2 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :156

سال انتشار: 1394

قيمت :240000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :240000 ريال




کد کتاب:135290    محل کتاب:-B24/2-F32/6
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب



معرفي مختصر كتاب:
به منظور موفقيت در مبارزات تبليغاتي، رسانة تبليغاتي مناسب به يقين عنصري حياتي محسوب مي‌شود. موفقيت در تبليغات موجب دست‌يابي به اهداف بازاريابي مي‌شود. از جملة اين اهداف مي‌توان به فروش بيش‌تر، ايجاد نگرش و نظر مثبت دربارة نام تجاري و ارائة آگاهي بيش‌تر دربارة محصول و... اشاره كرد. رسيدن به اهداف بازاريابي در واقع موفقيت نام تجاري و مدير ناظر بر برنامه را نشان مي‌دهد. در اين كتاب علاوه بر ارائة پيشنهادهاي مهم در زمينة‌ مباني يك كار رسانه‌اي، موارد تاثيرگذار بر يك برنامة رسانه‌اي شرح داده شده است. همچنين نگارنده توضيح مي‌دهد كه تصميم‌گيري دربارة نحوة تبليغات نام‌هاي تجاري چگونه مي‌توند بر اين برنامه تاثيرگذار باشد.