توضیحات درباره کتاب
كتاب حاضر، به تشريح برخي شيوههاي كاربردي براي شكلدهي به تفكر خلاق و دستيابي به ايدههاي نوآورانه ميپردازد. اين راهكارها درنهايت ميتواند مسير پيش روي خواننده براي دستيابي به موفقيت در بازار را هموارتر سازد. مؤلف بيان ميدارد كه خلاقيت و نوآوري، نهتنها نيروي محركه بسياري از شركتهاي پيشتاز در دنياي امروز است، بلكه يكي از ضروريات دنياي پرشتاب كنوني براي موفقيت هر سازمان و بنگاه اقتصادي به شمار ميرود. به كلامي ديگر، يادگيري مهارتهاي تفكر خلاق و بهكارگيري آنها توسط مديران و نيز آموزش آن به كاركنان، يكي از پيشنيازها براي ادامه حضور و موفقيت در عرضه پررقابت فعاليتهاي اقتصادي است.