توضیحات درباره کتاب
کتاب حاضر دربارة تدوين و کاربرد استراتژيهاي قيمتگذاري در کسب و کار نوشته شده است. نويسنده در کتاب با تلفيق هنر و دانش بازاريابي، دَه قانون را براي قيمتگذاري معرفي ميکند. اين قوانين عبارتاند از: جايگزيني خودمثبتبيني با عادت تخفيفدهي، شناختن ارزش کالاهاي ارائه شده به مشتريان، تعيين قيمتها در مواقع مختلف، تعديل در قيمتگذاري به منظور رضايت مشتريان، کارآيي کنترل هزينهها براي افزايش سوددهي، رشد و افزايش انعطافپذيري در ارائة خدمات متفاوت، مجبور کردن رقبا براي واکنش نشان دادن در برابر قيمتهاي انتخاباتي شما، متقاعد کردن مشتريان، قيمتگذاري مبتني بر ارزش، تمرکز بر ارزش منحصر به فرد کالاي شما بر مشتريان.