-

استراتژي قيمت‌گذاري

Pricing with confidence: 10 ways to stop leaving money on the table


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786005253474

نوبت چاپ 1 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :272

سال انتشار: 1391

قيمت :90000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :90000 ريال




کد کتاب:125927    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


کتاب حاضر دربارة تدوين و کاربرد استراتژي‌هاي قيمت‌گذاري در کسب و کار نوشته شده است. نويسنده در کتاب با تلفيق هنر و دانش بازاريابي، دَه قانون را براي قيمت‌گذاري معرفي مي‌کند. اين قوانين عبارت‌اند از: جايگزيني خودمثبت‌بيني با عادت تخفيف‌دهي، شناختن ارزش کالاهاي ارائه شده به مشتريان، تعيين قيمت‌ها در مواقع مختلف، تعديل در قيمت‌گذاري به منظور رضايت مشتريان، کارآيي کنترل هزينه‌ها براي افزايش سوددهي، رشد و افزايش انعطاف‌پذيري در ارائة خدمات متفاوت، مجبور کردن رقبا براي واکنش نشان دادن در برابر قيمت‌هاي انتخاباتي شما، متقاعد کردن مشتريان، قيمت‌گذاري مبتني بر ارزش، تمرکز بر ارزش منحصر به فرد کالاي شما بر مشتريان.