توضیحات درباره کتاب
نويسندگان كتاب استراتژي اقيانوس آبي معتقدند كه تنها راه پيروزي در رقابت، تلاش نكردن براي پيروزي در رقابت است. به باور آنها بهجاي ورود به رقابت خونين در اقيانوس سرخ بايد وارد فضاي بازار نامحدود اقيانوسهاي آبي شد و دست به خلق تقاضا زد. اما همانطور كه بسياري از اين مديران دريافتند، همين اقيانوسهاي آبي نيز دير يا زود سرخ و رقبا وارد آن ميشوند. در اين وضعيت چه بايد كرد؟ اين نكتهاي كليدي است كه در نسخۀ جديد، نويسندگان به تفصيل به آن پرداختهاند. آنها در فصلهايي كه به كتاب اضافه شده است دربارۀ بازسازي يا تجديد اقيانوسهاي آبي توضيح دادهاند.