توضیحات درباره کتاب
هميشه بين عملكرد شركت و سوددهي آن رابطهي علت و معلولي وجود دارد. سوددهي پديدهاي قابل پيشبيني، است اما مديران بايد بتوانند درك كنند كه چطور اين سود در كسب و كار به دست ميآيد. شايد مهمترين عامل تعيينكنندهي سوددهي يك كسب و كار، كيفيت تفكر مديريت در رهبري باشد، به طوري كه در شركتهاي پرسود، افراد ردهبالا و مديران، تمام مدت روي بهرهوري، كسب نتايج و سودهي تمركز دارند. مهمترين خصوصيتي كه مدير ميتواند براي افزايش سوددهي شركت در خود ايجاد كند خصوصيت انعطافپذيري است. زيرا در دورانهاي تلاطم و تغييرات سريع مثل امروزه، توانايي مدير براي اين كه سريع، قابل تغيير و انعطافپذير باشد براي بقا و موفقيت كسب و كار قطعا ضروري است. از اين رو نگارنده در كتاب حاضر راهكارهاي دستيابي به سود بيشتر در كسب و كار را عرضه كرده است. پارهاي از آنها عبارتاند از: براي كسب و كارتان يك رسالت روشن ايجاد كنيد، دقيقا مشخص كنيد مشتريتان كيست، با پرسه زدن مديريت نكنيد، در همهی ردهها درست كارمند بگيريد، و در سازمانتان روحيهي عالي ايجاد كنيد.