توضیحات درباره کتاب
در اين كتاب علاوه بر مباحث اصلي بازرگاني بينالملل به كاربرد آنها در مديريت بازرگاني و فرآيند تصميمگيري مديران سازمانهاي تجاري و صنعتي نيز اشاره شده است. موضوعات كتاب بدين قرارند: ديدگاه و نظريات بازرگاني بينالملل، جنبههاي سياسي و نقش دولتها در تجارت بينالملل، پيدايش تشكلهاي اقتصادي در جهان، استراتژيهاي بازرگاني در عرصهي جهاني"، "مديريت توليد و عمليات در قلمرو جهاني، نظام پولي و مالي بينالملل، بازار ارز و عمليات ارزي، تراز پرداختهاي خارجي، و ورود موسسات بازرگاني به بازارهاي بينالملل.