-
تعداد يافت شده (۲)
صفحه ۱ از ۰
شناسايي و طبقه‌بندي تجربيات ملي و بين‌المللي در توسعه تجارت الكترونيكي

شناسايي و طبقه‌بندي تجربيات ملي و بين‌المللي در توسعه تجارت الكترونيكي

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

ويراستار: اشرف اشجاري - تدوين: عليرضا تميزي

قیمت : ۳۰۰۰۰ ریال

طراحي مراحل لازم براي پياده‌سازي تجارت الكترونيكي به منظور توسعه صادرات كالا و خدمات

طراحي مراحل لازم براي پياده‌سازي تجارت الكترونيكي به منظور توسعه صادرات كالا و خدمات

ناشر : موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

نويسنده: هاشم آقازاده - نويسنده: سليمان فرخزاد

قیمت : ۳۰۰۰۰ ریال