-


Solutions upper-intermediate


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9780194506519

نوبت چاپ 1 - رحلي (شوميز) -

تعداد صفحات :264

سال انتشار: 1401

قيمت :3850000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :3850000 ريال




کد کتاب:141269    محل کتاب:-F12/3
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


كتاب Solutions 3rd edition upper-intermediate، كتابي پرفروش براي آموزش زبان انگليسي است كه توسط انتشارات Oxford است. اين كتاب كه به ويرايش سوم رسيده است به‌طور كامل مورد تجديدنظر قرارگرفته است. در اين ويرايش سعي شده تا از بازخورد‌هايي كه از مدرسين و زبان آموزان دريافت شده است براي بهبود محتوا و شيوه آموزشي كتاب استفاده شود.

از منظر مدرسين كتاب‌هاي Solutions درس‌هاي خوبي دارد كه تدريس آن‌ها آسان است و نيازمند آماده‌سازي فراوان توسط مدرسين وجود ندارد؛ و از منظر زبان آموزان محتواي آن كاملاً به‌روز و جذاب است كه در عين اينكه در دسترس است چالش‌برانگيز نيز هست.

كتاب‌هاي Solutions براي آموزش زبان انگليسي به‌صورت General طراحي‌شده‌اند اما بااين‌حال اين كتاب‌ها حاوي نكات و استراتژي‌هاي مخصوص آزمون‌هاي استاندارد زبان انگليسي هستند. اين نكات و استراتژي‌ها به افرادي كه مي‌خواهند در آزمون‌هايي مثل IELTS، FCE، CAE و … شركت كنند، كمك مي‌كنند تا علاوه بر تقويت زبان عمومي خود، براي شركت در اين آزمون‌ها هم آمادگي لازم را كسب كنند؛ و شايد مهم‌تر از تمام نكات اين باشد كه به زبان آموزان ياد ‌مي‌دهد كه مستقل باشند و خود مسئول يادگيري خود باشند.